‘De Strafste Supporters’ en Erwin Vervecken rijden voor het goede doel

bpost bank biedt supporters de kans om de Sterrencross in Lille te rijden

In het kader van de bpost bank trofee biedt bpost bank de kans aan vijf straffe supporters om op 7 februari samen met drievoudig wereldkampioen Erwin Vervecken de Sterrencross te rijden. De Sterrencross wordt georganiseerd tijdens de Krawatencross in Lille ten voordele van To Walk Again, de vwz opgericht door Marc Herremans, de bekende triatleetkampioen die in 2002 tijdens een trainingsrit ten val kwam en verlamd geraakte. Kandidaten kunnen zich inschrijven op www.destrafstesupporter.be

Vijf Straffe Supporters

Als titelsponsor van de bpost bank trofee heeft bpost bank twee ploegen ingeschreven voor de Sterrencross. “We willen net zoals vorig jaar de kans bieden aan gewone supporters om de cross op de fiets te beleven” aldus Wouter Baelde, corporate communication manager bpost bank. “Alle supporters die samen met Erwin Vervecken willen rijden kunnen zich tot 1 februari inschrijven op de website www.destrafstesupporter.be. De vijf meest gemotiveerde supporters zullen uitgenodigd worden om samen met Erwin en talrijke andere BV’s de Sterrencross te rijden”.

BV’s

De Sterrencross wordt gereden op zaterdag 7 februari 2015 op het Domein de Lilse Bergen in Lille één uur voor de elites van start gaan in de Krawatencross. De opbrengst van de Sterrencross gaat dit jaar naar To Walk Again, een organisatie die laagdrempelige en aangepaste sport- en bewegingsactiviteiten biedt aan kinderen, jongeren en volwassenen met een fysieke beperking en hun entourage. Voorbeelden van dit soort activiteiten zijn: sport- en vakantiekampen, aangepaste fitness, rolstoelbasketbal voor jongeren, sportinitiaties.

Tijdens de Sterrencross rijden 15 ploegen van 4 personen waaronder telkens één bekende persoon (de Ster) op een ingekort parcours twee ronden. Afgelopen jaren reden onder andere Minister-president Kris Peeters, acteur Jef De Smedt, presentatrice Ann Van Elsen en oud-veldrijders Roland Liboton en Paul Herygers.

Olivier Trop Persrelaties bpost bank
Olivier Trop Persrelaties bpost bank