bpost bank beslist om wijziging in tarieven niet door te voeren

Geld afhalen aan de bpost automaat blijft gratis

De beslissing van bpost bank om de tarieven voor de b.compact rekening bij afhaling in de bankautomaat te wijzigen was voornamelijk met als doelstelling om tegemoet te komen aan de veranderende behoeften van een deel van onze klanten. Sommigen klanten gebruiken inderdaad bijna uitsluitend elektronische betalingen in plaats van contant geld. We stellen vast dat we te snel zijn gegaan in het nemen van deze beslissing en we hebben het belang van gratis afhalingen voor onze klanten onderschat.

Om tegemoet te komen aan de bezorgdheid van onze klanten heeft bpost bank daarom besloten om de wijziging in de tarieven niet toe te passen. Afhalingen aan de bpost automaat blijven daarom ook na 18 maart gratis. Andere elementen van de tarieven blijven ongewijzigd.

Frédéric Jonnart Lid Directiecomité en woordvoerder, bpost bank
Wouter Baelde Corporate Communication Manager, bpost bank